Actualizat la data de: 06.09.2022
Prezentul document (împreună cu toate documentele menţionate în acesta) stabileşte termenii şi condiţiile care guvernează utilizarea acestui website - www.sportmaniac.ro (în continuare „Website-ul’’).
Scopul Website-ului este de prezentare, promovare și vânzare a produselor Meridian Europe S.R.L. (în continuare ,,Societatea’’), respectiv de contractare, prin intermediul Website-ului, cu potențialii clienți interesați de aceste produse.
Vă rugăm să citiţi Termenii și Condițiile, Politica de Confidențialitate și Politica de Cookies înainte de a utiliza Website-ul. Prin accesarea și utilizarea Website-ului, recunoașteți în mod expres caracterul obligatoriu al acestor documente și vă asumați angajamentul de a le respecta.
1. DESCRIEREA ACTIVITĂȚII
S.C. Meridian Europe S.R.L. cu sediul social în sat Borzont, comuna Joseni, str. Bicsak, nr. 39, județul HR, identificată prin CUI: RO21172262, înregistrată la ONRC sub nr.: J19/154/2007 are ca obiect de activitate comercializarea încălțămintelor, îmbrăcămintei, echipamentelor de sport și accesorii, altor produse pe pagina noastră de web: www.sportmaniac.ro. Ne diferențează Servirea noastră Maniacă față de clientul nostru.
2. TERMENI
a) Vânzător - Meridian Europe S.R.L.;
b) Utilizator - orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoana juridică ori entitate juridică care utilizează Website-ul în orice mod, care își poate crea un Cont pe Website, fără a plasa însă o Comandă, fiind potențial Cumpărător;
c) Cumpărător - orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoana juridică ori entitate juridică care își face un Cont pe Website și plasează o Comandă sau alege opțiunea de Comandă rapidă prin apăsarea butonului ,,Finalizare Comandă’’, fără a fi nevoit să-și creeze un Cont;
d) Cont - secțiunea din Website formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Cumpărător și istoricul acestuia pe Website (de ex.: comenzi, facturi fiscale, garanții Produse etc.). Cumpărătorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate;
e) Coșul de cumpărături - secțiune din Cont care permite Utilizatorului/ Cumpărătorului să adauge produse pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior;
f) Website - magazinul online găzduit la adresa web: www.sportmaniac.ro;
g) Comandă - un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Website-ului intenția sa de a achiziționa Produse;
h) Produse - orice bun listat pe Website, inclusiv produsele menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat;
i) Campanie - acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Produse având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător;
j) Contract - reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului, prin intermediul Website-ului;
k) Opinie (,,Review - Recenzie’’) - reprezintă evaluarea personală a unui beneficiar cu privire la un produs, redactată pe baza experienței privind utilizarea acestuia cu scopul de a informa ceilalți potențiali Cumpărători dacă produsul respectă sau nu specificațiile menționate de Vânzător;
l) Comunicări comerciale / newsletter - reprezintă orice tip de mesaj transmis (e-mail, telefonic, mobile push, web push etc.) Utilizatorului sau Cumpărătorului de către Vânzător, care conține informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele achiziționate de pe Website, informații cu privire la oferte sau prețuri promoționale, informații referitoare la Produsele adăugate în secțiunea Coșul meu.
3. CONDIȚII GENERALE
3.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Website, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, e-mail, mesaj) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
3.2. Toate produsele comercializate pe Website sunt originale și vor fi livrate în ambalajul corespunzător, însoțite de factură, conform legislației în vigoare și de certificatul de garanţie, lipsa certificatului de garanţie al produsului trebuie semnalată în maxim 48 ore de la recepţia mărfii pe adresa [email protected] în caz contrar se consideră că aţi primit certificatul de garanţie.
3.3. Imaginile produselor prezentate pe Website au caracter informativ. Pentru mai multe detalii despre caracteristicile produselor și alte informații adiționale, vă rugăm să ne contactați pe [email protected].
3.4. Prețurile de vânzare ale produselor sunt afișate pe Website, sunt exprimate în lei și conțin TVA. Prețurile de vânzare nu includ taxele de curierat. Prețurile de vânzare ale produselor se pot modifica fără o informare în prealabil a Utilizatorilor Website-ului. Pentru orice Comandă plasată și confirmată, Cumpărătorul va plăti întotdeauna prețurile existente pe Website la momentul plasării comenzii.
3.5. Plasarea unei comenzi de către Cumpărător și acceptarea ei de către Vânzător echivalează cu încheierea unui Contract, potrivit legislației în vigoare. Notificarea primită de către Cumpărător, pe e-mail, imediat după efectuarea comenzii, are rol de informare și nu reprezintă confirmarea comenzii.
3.6. Contractul se consideră încheiat între Vânzător si Cumpărător în momentul în care Cumpărătorul primește pe e-mail de la Vânzător, notificarea de expediere a Comenzii. Transferul dreptului de proprietate asupra produselor comandate are loc în momentul în care Comanda ajunge la Cumpărător, iar acesta se achită de obligația de plată.
3.7. Vânzătorul poate refuza onorarea unei comenzi sau o poate anula unilateral, dacă Comanda a fost plasată de o persoană care a manifestat o atitudine abuzivă, ostilă, de natură să prejudicieze pe Vânzător. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumpărătorul se poate adresa Vânzătorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus-menționate.
3.8. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Produselor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Produse din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată în termen de 14 zile. Compania noastră depune toate eforturile pentru a restitui suma în termen de 4 zile lucrătoare.
3.9. Toate informațiile de pe Website sunt proprietatea intelectuală a Societății, conform Legii nr. 8 din 14.03.1996 privind dreptul de autor și drepturi conexe. Întreg conținutul publicat pe Website (text, descrieri produse, imagini, logo, culori, slogan, simboluri, elemente de grafică web, clipuri video etc.) poate fi folosit doar în scopul informării Utilizatorilor și Cumpărătorilor Societății.
3.10. Fotografiile afișate pe Website, editate sau prelucrate de Societate nu pot fi preluate sau utilizate fără acordul acesteia. [email protected]
3.11. Societatea în calitate de Vânzător nu este răspunzătoare pentru eventualele diferențe de culori care pot apărea la vizualizarea Produselor pe diverse dispozitive electronice (desktop/tableta/mobil) ale Utilizatorilor/ Cumpărătorilor și/sau în realitate. Informaţiile de pe site au caracter informativ şi pot fi modificate unilateral de către Vânzător, fără anunţare prealabilă. Noi ne străduim să prezentăm informaţiile cele mai relevante, dar, din cauză că suntem oameni, putem face greşeli sau omisiuni în descrierea produselor. Dacă găsiți orice eroare, omisiune sau vă interesează o informaţie anume privitor la produs, vă rugăm să ne anunţați pe adresa [email protected].
3.12. Orice acțiune: proiect, eveniment, campanie, concurs, serviciu etc. desfășurată prin intermediul Website-ului va fi anunțată, promovată și detaliată la momentul desfășurării acesteia, urmând să fie făcute publice prin afișarea pe Website într-o secțiune distinctă: Regulament Concurs, Campanii, fie prin prevederi succinte și clare inserate în cadrul anunțului de desfășurare a acțiunii respective sau ulterior, la momentul oportun.
3.13. Vânzătorul își asumă dreptul de a modifica sau actualiza în orice moment conținutul Website-ului, precum și Termenii și Condițiile de folosire, fără o notificare în prealabil.
3.14. Este strict interzisă și se pedepsește conform legii copierea, distribuirea, publicarea, transmiterea către alte persoane sau încorporarea conținutului în alte materiale în afara Website-ului, fără acordul Societății.
3.15. Pentru a ne sesiza orice problemă, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: [email protected].
4. ACCESUL PE WEBSITE
4.1. Accesul pe Website se face exclusiv prin accesarea domeniului public: www.sportmaniac.ro.
4.2. Utilizatorul/Cumpărătorul beneficiază de acces limitat, în interes personal (vizualizare, informare, plasarea de comenzi online) pe Website și nu are dreptul de a descărca, de a modifica parțial sau integral, de a reproduce parțial sau integral, de a copia, vinde/revinde sau de a exploata în orice altă manieră Website-ul, în scopuri comerciale sau care contravin intereselor Societății.
4.3. Comunicarea cu Societatea în calitate de Vânzător se poate realiza prin interacțiunea directă cu aceasta, via e-mail, telefonic (inclusiv WhatsApp) sau Live chat - utilizând datele de contact menționate pe Website la secțiunea ,,Contact’’ sau completând formularul de Contact. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
4.4. Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe Website (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
5. CONTUL MEU
5.1. Orice Utilizator care vizitează Website-ul, garantează că are vârsta legală de a-și asuma obligații contractuale față de Vânzător, cumpărând produse de pe Website prin plasarea unei Comenzi.
5.2. Cumpărarea de Produse se realizează prin crearea unui Cont, prin care Utilizatorul poate plasa în timp util o Comandă, toate datele necesare finalizării Comenzii fiind deja introduse. În plus, Utilizatorii/Cumpărătorii care au create conturi, prin abonarea la newsletter, pot beneficia de anumite oferte și prețuri promoționale la produse și de alte avantaje comunicate în scris de către Vânzător.
5.3. La crearea Contului, fiecare Utilizator își dă acordul cu privire la acceptarea Termenilor și Condițiilor și ia la cunoștință Politica de confidențialitate, fiind responsabil în legătură cu acuratețea informațiilor oferite și de actualizarea lor.
5.4. Pentru crearea unui Cont vor trebui parcurși următorii pași:
✓ să introduci următoarele date personale: nume, prenume, e-mail, data nașterii;
✓ să introduci o parolă cu care să te loghezi ulterior și să confirmi această parolă;
✓ să bifezi căsuța privind acceptarea Termenilor și Condițiilor;
✓ să bifezi căsuța privind luarea la cunoștință a Politicii de confidențialitate;
✓ poți să te abonezi la newsletter pentru a primi informări despre ofertele speciale și prețurile promoționale la Produse;
✓ să apeși butonul ,,Înregistrează-te” pentru a fi direcționat către contul tău.
În cont ai posibilitatea de:
✓ editare a informațiile contului: nume, prenume, e-mail;
✓ modificare a parolei contului;
✓ modificare a adresei de facturare și livrare;
✓ modificare a listei de produse favorite.
De asemenea, în cont puteți vedea comenzile plasate și detaliile despre alte activități desfășurate pe Website, cum ar fi posibilitatea de abonare la newsletter.
6. OBIECTUL CONTRACTULUI
6.1. Obiectul Contractului îl reprezintă vânzarea Produsului/ Produselor comandate pe Website de către Cumpărător. Contractul se consideră încheiat în momentul acceptării Comenzii de către Vânzător și al transmiterii notificării de expediere a Comenzii.
6.2. Transferul dreptului de proprietate asupra Produsului/ Produselor comandate are loc în momentul în care Comanda ajunge la Cumpărător, la locul indicat de acesta în formularul de Comandă, când se achită de obligația de plată și semnează de primire pe documentul furnizat de firma de curierat.
6.3. Vânzătorul va include în coletul expediat către Cumpărător, documentele necesare care să ateste achiziționarea produselor de către Cumpărător.
7. COMANDA
7.1. Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Website, prin adăugarea Produselor dorite în Coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit, nici rezervarea automată a Produsului.
7.2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
7.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
7.4. Pentru detalii sau întrebări despre Comanda ta, te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail: [email protected] sau la numărul de telefon: 0787.508.660 / 0757.404.756, de luni până vineri, în intervalul orar: 08:00-20:00.
7.5. Anularea comenzii:
Vânzătorul poate anula în mod unilateral o Comandă, fără dreptul ca vreo parte să pretindă ulterior daune – interese celeilalte părți, în următoarele cazuri:
✓ datele furnizate de Cumpărător sunt incorecte sau incomplete;
✓ tranzacția nu este acceptată de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, în cazul plății online;
✓ tranzacția nu este validată de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător, în cazul plății online;
✓ în istoricul de comenzi, Cumpărătorul apare ca având mai mult de două livrări consecutive eșuate din motive independente de Vânzător;
✓ activitatea Cumpărătorului pe Website poate produce prejudicii de orice natură pentru Vânzător;
✓ în cazul unei tranzacții suspecte sau declarată suspectă de către o unitate bancară, instituție sau autoritate publică;
✓ în cazul existenței unor alte motive obiective.
Cumpărătorul poate anula o Comandă, în scris la adresa de e-mail: [email protected] sau telefonic, până la primirea e-mail-ului de livrare Comandă - Expediat, care confirmă recepția coletului/coletelor de către firma de curierat pentru a-l livra la adresa de livrare indicată.
7.6. Pentru orice Comandă anulată exclusiv din vina Cumpărătorului, acesta va achita contravaloarea serviciilor de curierat.
7.7. Dacă un produs nu este disponibil în stoc, Cumpărătorul va fi informat telefonic / e-mail / mesaj de către Vânzător. În acest caz, Cumpărătorului i se va comunica noul termen de livrare, acesta putând decide să aștepte până la livrarea tuturor produselor comandate sau să anuleze Comanda.
7.8. Modalitatea de realizare a comenzii:
✓ Poți căuta pe Website produsele dorite utilizând semnul de search (lupă) sau navigând prin categoriile și subcategoriile care apar pe Website.
✓ Pentru a plasa o Comandă, va trebui să selectezi Produsul, mărimea, culoarea și să-l adaugi în coș apăsând butonul ,,Adaugă în coș”.
✓ Pentru a trimite Comanda, pasul următor va fi să intri în „Coșul meu” dând click pe iconița cu coșul de cumpărături din partea de sus dreapta și să apeși butonul „Finalizează comanda”.
✓ Aici vei putea vedea lista completă cu toate Produsele pe care le-ai selectat să le cumperi.
✓ Poți modifica cantitatea aferentă fiecărui produs dorită (utilizând săgețile sus - jos) sau poți șterge un Produs, dând click pe ,,șterge’’.
7.9. Finalizarea comenzii: Pentru a înregistra Comanda, va trebui să introduci datele dumneavoastră de contact. Astfel, ai posibilitatea de a te loga - ,,Contul meu’’, de a crea un cont - ,,Creează Cont’’ sau de a comanda ca vizitator. În funcție de aceasta, dacă:
Ai ales AUTENTIFICARE:
✓ Introdu adresa de e-mail și parola, iar apoi apasă butonul ,, Autentificare”.
✓ Verifică datele tale de livrare. Dacă este cazul te rugăm să folosești opțiunea: Livrare la o altă adresă.
✓ Apoi vei alege modalitatea de plată.
✓ Poți adăuga în scris un comentariu la Comanda pe care urmează s-o finalizați, la secțiunea ,,Observații’’. ✓ Ai posibilitatea să introduci codul de reducere apăsând butonul ,,Aplică’’.
✓ După ce vei bifa căsuța cu ,,Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile” și ,,Am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate’’, poți apăsa butonul ,,Trimite Comanda”.
✓ Dacă alegi plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii vei fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.
✓ Datele cardului de plată al Cumpărătorului nu vor fi salvate de către www.sportmaniac.ro (nici nu îi sunt accesibile), ci doar de către instituţia de autorizare a tranzacţiei, identitatea acestei instituţii fiind afişată Cumpărătorului, anterior introducerii datelor.
✓ După alegerea modalității de plată și, după caz, efectuarea plății, Comanda a fost trimisă către noi și vei fi direcționat către pagina unde apare textul ,,Comanda ta s-a realizat cu succes!” și primești un email de Confirmare. Dacă nu ai primit nici un e-mail în termen de 1 zi lucrătoare, te rugăm să ne contactezi pe [email protected].
Ai ales CREARE CONT - ,,Îmi creez un cont”:
✓ Trebuie să introduci toate datele solicitate pentru a crea Contul: e-mail, parolă, confirmare parolă, zi de naștere.
✓ Ulterior poți introduce datele de livrare, de facturare sau alte date relevante. Completează datele tale de livrare. Dacă este cazul te rugăm să folosești opțiunea: Livrare la o altă adresă.
✓ Apoi vei alege modalitatea de plată.
✓ Poți adăuga în scris un comentariu la Comanda pe care urmează s-o finalizezi, la secțiunea ,,Observații’’.
✓ Ai posibilitatea să introduci codul de reducere apăsând butonul ,,Aplică’’.
✓ După ce vei bifa căsuța cu ,,Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile” și ,,Am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate’’, poți apăsa butonul ,,Trimite Comanda”.
✓ Dacă alegi plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.
✓ Datele cardului de plată al Cumpărătorului nu vor fi salvate de către www.sportmaniac.ro (nici nu îi sunt accesibile), ci doar de către instituţia de autorizare a tranzacţiei, identitatea acestei instituţii va fi afişat Cumpărătorului, anterior introducerii datelor.
✓ După alegerea modalității de plată și, după caz, efectuarea plății, Comanda a fost trimisă către noi și vei fi direcționat către pagina unde apare textul ,,Comanda ta s-a realizat cu succes!” și primești un email de Confirmare. Dacă nu ai primit nici un e-mail în termen de 1 zi lucrătoare, te rugăm să ne contactezi pe [email protected].
Ai ales varianta de COMANDĂ CA VIZITATOR ,,Cumpăr fără înregistrare”:
✓ Trebuie să introduci următoarele date pentru a-ți putea emite factura și a face livrarea produselor: prenume, nume, e-mail, telefon, confirmare telefon, adresa de facturare/livrare.
✓ Dacă este cazul te rugăm să folosești opțiunea: Livrare la o altă adresă.
✓ Apoi vei alege modalitatea de plată.
✓ Poți adăuga în scris un comentariu la Comanda pe care urmează s-o finalizezi, la secțiunea ,,Observații’’.
✓ Ai posibilitatea să introduci codul de reducere apăsând butonul ,,Aplică’’.
✓ După ce vei bifa căsuța cu ,,Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile” și ,,Am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate’’, poți apăsa butonul ,,Trimite Comanda”.
✓ Dacă alegi plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii vei fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.
✓ Datele cardului de plată al Cumpărătorului nu vor fi salvate de către www.sportmaniac.ro (nici nu îi sunt accesibile), ci doar de către instituţia de autorizare a tranzacţiei, identitatea acestei instituţii fiind afișată Cumpărătorului, anterior introducerii datelor.
✓ După alegerea modalității de plată și, după caz, efectuarea plății, Comanda va fi trimisă către noi și vei fi direcționat către pagina unde apare textul ,,Comanda ta s-a realizat cu succes!” și vei primi un email de Confirmare. Dacă nu ai primit nici un e-mail în termen de 1 zi lucrătoare, te rugăm să ne contactezi pe [email protected].
7.10. Confirmare comenzii:
După trimiterea comenzii către noi, vei primi un e-mail de confirmare prin care te anunțăm că am primit Comanda ta. Dacă nu ai primit nici un e-mail în termen de 1 zi lucrătoare, te rugăm să ne contactezi pe [email protected]. Comanda este considerată confirmată și trimisă, în momentul în care vei primi e-mailul de: Expediat.
8. PREȚURILE PRODUSELOR, FACTURAREA ȘI PLĂȚILE
8.1. Prin finalizarea comenzii cumpărătorul recunoaște că această comandă implică obligația de a plăti suma finală afişată şi care este compusă din preţul bunului + cheltuielile de transport (dacă este cazul) + costurile de ambalare (dacă este cazul), acestea fiind menţionate pe www.sportmaniac.ro. Prețurile sunt afișate în LEI și conțin T.V.A.
8.2. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel din momentul confirmării comenzii, reprezentând Comandă fermă. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile Produselor pe Website fără o notificare prealabilă.
8.3. De asemenea, Societatea poate afișa pe Website Produsele ce beneficiază de prețuri promoționale într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Detaliile despre aceste campanii promoționale vor fi făcute publice prin afișarea pe Website într-o secțiune distinctă: Regulament Concurs, Campanii sau prin prevederi succinte și clare inserate în cadrul anunțului de desfășurare a acțiunii respective sau ulterior, la momentul oportun.
8.4. Prețurile afișate pe Website, care sunt tăiate de o linie, reprezintă prețul vechi sau prețul recomandat (de producător) al unui Produs care se află într-o campanie promoțională.
8.5. Cheltuielile aferente transportului, se plătesc separat. Mai multe detalii despre costurile de livrare găsiți la secțiunea Livrare / Schimb & Retur.
8.6. Fiecare colet livrat va conține și factura fiscală pentru produsele comandate.
8.7. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON.
8.8. Facturile fiscale se pot emite pe persoană fizică sau juridică. Pentru emiterea facturii pe persoană juridică, vă rugăm să completați toate datele necesare privind societatea dvs. în Contul dvs., respectiv la secțiunea Facturare în momentul plasării Comenzii.
8.9. În anumite cazuri, Societatea poate solicita Cumpărătorului să achite în avans integral sau o parte din contravaloarea facturii aferente Comenzii.
8.10. Plata produselor comandate se poate face:
✓ Ramburs (în numerar) la livrarea comenzii. Plata se va face către firma de curierat pe bază de chitanță;
✓ Online cu orice card Visa/Maestro/MasterCard (plata prin procesatorul de plăți Netopia, respectiv Plăți Online), comisionul pentru tranzacție fiind 0%;
✓ Online în rate fără dobândă: Card Avantaj-Credit Europe (4 rate), Banca Transilvania (4 rate), Garanti Bank (4 rate), Alpha Bank (4 rate), Raiffeisen (6 rate);
✓ Prin Ordin de plată.
În acest sens, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:
✓ Înainte de a finaliza Comanda, Cumpărătorul va trebui să aleagă mijlocul de plată. Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat pe o pagină web securizată pentru a introduce datele de card și a efectua plata. Procesarea datelor de card se va face exclusiv pe serverele furnizorului de plăți, ce oferă o soluție de tranzacționare rapidă, solidă și sigură prin certificate de Securitate SSL. Pentru mai multe detalii despre platforma de plăți, vă rugăm accesați website-ul acestuia și politicile aferente.
✓ În cazul plății online, tranzacția va apărea pe extrasul de cont pe numele Societății. De asemenea, orice plată cu cardul bancar va fi confirmată în momentul în care se emite factura către Cumpărător, până în acel moment contravaloarea comenzii va fi blocată pe contul Cumpărătorului fără a fi transferată în contul Vânzătorului.
✓ Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru alte costuri suplimentare suportate de Cumpărător în urma tranzacțiilor cu cardul bancar (exemplu: comision de conversie valutară în cazul în care moneda de emitere card este diferită de RON, alte comisioane în funcție de politica fiecărei bănci etc.), Cumpărătorul fiind singurul responsabil.
✓ În cazul în care plata online cu cardul bancar s-a produs din greșeală, tranzacția poate fi anulată contactând Societatea, iar suma va putea fi returnată în termen de maxim 14 zile de la finalizarea procedurii de anulare a Comenzii. Compania noastră depune toate eforturile pentru a restitui sumele în termen de 4 zile lucrătoare.
✓ Atunci când plata se realizează prin Ordin de Plată – în baza facturii emise de S.C. MERIDIAN EUROPE S.R.L., după efectuarea transferului în contul IBAN RO57 RZBR 0000 0600 1333 0659 deschis la Banca Raiffeisen Târgu-Mureș, Agenția Bartok Bela, va trebui să trimiteți dovada plății pe adresa de e-mail: [email protected]. Livrarea produselor se va face numai după ce avem confirmarea de la banca noastră privind efectuarea plății. Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nefiind efectuată livrarea.
9. LIVRARE PRODUSELOR
9.1. Livrarea coletelor se face prin curier rapid: GLS.
9.2. Livrarea se va face în mod normal în termen de 1-2 zile lucrătoare de la confirmarea Comenzii, respectiv a disponibilității stocului. Cumpărătorul este informat prin e-mail / apel / mesaj dacă Vânzătorul nu poate să respecte termenul de livrare 1-2 zile lucrătoare.
9.3. Costurile transportului: 18 LEI. În caz de retur 14 LEI, iar pentru situația (dus-întors) schimbului de produs 23 LEI.
10. GARANȚIA PRODUSELOR
10.1. Toate Produsele comercializate pe www.sportmaniac.ro îndeplinesc condițiile de garanție conform normelor, legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor și furnizorilor, aceștia fiind responsabili pentru eventuale neconformități, deficiențe, lipsuri etc.
10.2. Termenul de garanție al fiecărui produs va fi specificat în documentația aferentă acestuia, care se predă odată cu produsul.
10.3. Garanția Produselor se poate acorda în următoarele cazuri:
✓ Produsul este defect din fabricație, defect ce împiedică folosirea normală a Produsului;
✓ Produsul este deteriorat sau distrus în urma transportului, în acest caz Produsul fiind înlocuit.
10.4. Pentru a beneficia de garanție, Cumpărătorul va trebui să ne trimită o sesizare în scris pe adresa de e-mail: [email protected]. Sesizarea se va adresa în termenul de garanție al produsului. Societatea în calitate de Vânzător va răspunde acestei sesizări în termen de maxim 3 zile lucrătoare și va comunica Cumpărătorului termenul și modalitatea de soluționare a sesizării.
10.5. Dacă Vânzătorul nu poate livra o Comandă din cauză că un produs nu este disponibil, va informa Cumpărătorul despre această indisponibilitate, urmând să stabilească cu acesta modalitatea de rezolvare a situației pentru onorarea Comenzii. În situația în care Produsul a fost deja trimis de către Cumpărător, suma achitată cu titlul de plată va fi rambursată de către Vânzător conform legii, în termen de maxim 14 zile, cu excepția cazului în care părțile convin altfel. Compania noastră depune toate eforturile pentru a restitui sumele în termen de 4 zile lucrătoare.
10.6. În cazul în care un produs livrat de către Vânzător nu corespunde cu imaginea sau descrierea Produsului de pe Website, Cumpărătorul are dreptul să ceară înlocuirea acestuia, o reducere substanțială de preț sau să returneze Produsul primit și să primească înapoi contravaloarea lui fără a suporta alte cheltuieli suplimentare.
10.7. Pentru orice reclamație privind neconformități ale Produselor achiziționate, vă rugăm să ne contactați în termen de maxim 30 zile de la recepția coletului, la adresa de e-mail [email protected].
11. RETURUL PRODUSELOR
11.1. Conform O.U.G. nr. 34/04.06.2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, ai dreptul de a returna produsele achiziționate prin intermediul unui contract la distanță, indiferent de motiv, în termen de 30 zile calendaristice de la recepționarea coletului fără a indica un motiv.
11.2. Pentru a-ți exercita dreptul de retur, îți punem la dispoziție un formular specific prin care ne informezi despre intenția ta. Totodată, îți poți exprima printr-o declarație neechivocă transmisă via e-mail la adresa: [email protected] sau prin declaraţie scrisă de tine.
11.3. Produsele returnate trebuie să fie în starea în care au fost primite.
11.4. Costul transportului în cazul returului produselor este suportat parțial de către Cumpărător (23 LEI).
11.5. Stornarea contravalorii produselor returnate și acceptate de către Vânzător se va face în termen de 14 zile calendaristice de la data denunțării Contractului, prin virament bancar în contul Cumpărătorului. Compania noastră va depune toate eforturile pentru a restitui sumele în termen de 4 zile lucrătoare.
11.6. În cazul în care Produsele returnate sunt desigilate, au ambalajele deteriorate sau incomplete, sau prezintă urme de zgârieturi, lovituri etc., Vânzătorul are dreptul să decidă dacă acceptă sau nu returnarea sau dacă datorită acestor neconformități ale Produselor va scădea din contravaloarea Produselor, contravaloarea acestor neconformități, restituind astfel Cumpărătorului doar parțial suma achitată la momentul plasării Comenzii.
11.7. Pentru detalii sau întrebări despre returul produselor, te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail: [email protected] sau la numărul de telefon: 0787.508.660 / 0757.404.756, de luni până vineri, în intervalul orar: 08:00-20:00.
12. OPINIILE UTILIZATORILOR
12.1. Toți Utilizatorii / Cumpărătorii care accesează Website-ul își pot spune opinia față de Produsele comercializate prin intermediul acestuia, sub forma unei recenzii.
11.2. Informațiile/comentariile transmise de aceștia, pozitive sau negative, se vor referi strict la caracteristicile Produselor și vor fi publicate pe Website după o aprobare în prealabil de care Societate.
11.3. Astfel, fiecare Utilizator/ Cumpărător ce dorește să își spună opinia despre anumite Produse, va trebui să respecte următoarele:
✓ să facă referiri doar în limba română la caracteristicile Produsului, evitând informații despre preț sau anumite oferte promoționale, sau informații despre desfășurarea Comenzii plasate pe Website;
✓ să utilizeze un limbaj corespunzător, care să nu ofenseze și să nu folosească termeni care pot jigni sau afecta alți Utilizatori/ Cumpărători;
✓ să nu publice pe Website comentarii cu conținut ilegal, obscen, amenințător, defăimător, care încalcă drepturile de proprietate intelectuală sau conțin viruși, texte care reprezintă anumite forme de publicitate în masă sau orice altă formă de spam;
✓ să nu posteze informații sau detalii despre alte Website-uri ce desfășoară aceeași activitate comercială, sau să nu menționeze prețuri comparative la produsele de pe Website.
13. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Pentru a cunoaște mai mult detalii legate despre cum protejează și cum prelucrează Societatea datele tale cu caracter personal, dar și drepturile pe care le ai, te rugăm să consulți Politica de Confidențialitate și Politica de Cookies.
14. RĂSPUNDERE
14.1. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul / Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru respectarea prevederilor prezente, pentru păstrarea confidențialității datelor de utilizare a Contului (user și parolă) și implicit pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
14.2. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Website-ului - ultima versiune actualizată publicată pe Website, existentă la data creării Contului și/sau utilizării Conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
14.3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza periodic Termenii și Condițiile Website-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si condițiilor de funcționare ale Website-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Utilizatorilor/ Cumpărătorilor din momentul afișării pe Website. În acest sens, Utilizatorii/Cumpărătorii au obligația de a verifica periodic conținutul Termenilor și Condițiilor.
14.4. Utilizatorii/Cumpărătorii își asumă întreaga responsabilitate în cazul divulgării datelor personale către terți, iar Societatea nu poate fi considerată responsabilă, în situația în care un oricare dintre aceștia este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este reprezentant al Societății sau că acționează în numele sau reprezintă interesele acesteia.
14.5. Vor fi considerate tentativă de fraudă sau fraudă următoarele acțiuni asupra Website-ului, Conținutului acestuia sau asupra Societății.:
✓ accesarea datelor de orice tip ale unui Utilizator/Cumpărător prin folosirea fără drept a unui Cont sau prin orice altă metodă;
✓ alterarea sau modificarea conținutului Website-ului sau orice corespondență expediată prin orice mijloc de comunicare de către Societate către Utilizator/ Cumpărător;
✓ afectarea performanțelor serverului pe care rulează Website-ul;
✓ accesarea de către sau divulgarea către orice terț care nu are autoritatea legală necesară, a oricărui conținut expediat de către Societate către Utilizator/ Cumpărător, atunci când terțul nu este destinatarul legitim al conținutului.
14.6. În oricare dintre situațiile de mai sus, Societatea își rezervă dreptul de a se adresa autorităților competente. Fraudele și tentativele de fraudă sunt pedepsite conform legislației penale în vigoare, iar părțile prejudiciate pot cere în instanță repararea prejudiciilor morale sau pecuniare, după caz.
14.7. De asemenea, în cazul tranzacțiilor suspecte sau declarate suspecte, la solicitarea oricărei autorități publice, instituții autorizate, unități bancare partenere, Vânzătorul are obligația, comunicării datelor cu caracter personal.
15. CESIONARE ȘI SUBCONTRACTAREA
Vânzătorul poate cesiona şi/sau subcontracta drepturile şi obligaţiile rezultate din prezentul contract, fără acordul celeilalte părţi. Vânzătorul nu răspunde pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul, eventual o terţă persoană le suferă ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a obligaţiilor sale.
16. LITIGII
Contractul este supus legii românești. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.
17. CONTACT
Pentru orice detalii sau întrebări cu privire la serviciile prestate de www.sportmaniac.ro, Produse sau Comenzi te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail: [email protected] sau la numărul de telefon: 0787.508.660 / 0757.404.756, de luni până vineri, în intervalul orar: 08:00-20:00.
Livrare în 1-2 zile
Schimb în 1-2 zile
Drept retur în 30 zile
Banii înapoi în 4 zile
Plata în rate