Facebook Pixel Code

1. Cum aleg mărimea potrivită a încălțămintei?

Accesând un produs, sub poze, dar și sub mărimi, vei găsi o secțiune separată numită Tabel de mărimi, unde vei găsi cu exactitate lungimea, iar la unele branduri lățimea, care se potrivește fiecărei mărimi. Te sfătuim ca la măsurarea lungimii exacte a piciorului să așezi talpa piciorului pe o foaie de hârtie, să tragi cu un creion câte o linie în spate și în față și să măsori distanța dintre ele.

În cazul în care din tabel lipsesc informațiile necesare, te rugăm să ne scrii un e-mail pe [email protected]

2. Cum aflu dacă produsul dorit este în stoc?

În cazul în care produsul cu mărimea dorită apare pe site ca fiind pe stoc, atunci acesta poate fi comandat. Timpul de livrare este de 1-2 zile lucrătoare.

3. Cum plasez o comandă?

Plasarea unei comenzi este extrem de simplă. Selectează produsul sau produsele dorite, ai grijă la alegerea mărimii și adaugă în coș. După ce ai toate produsele dorite în coș intră pe Finalizează comanda. Dacă ai deja un cont, intră în contul tău sau poți să îți faci unul nou. Poți continua utilizând contul existent, deschizând unul nou sau, în cazul în care nu dorești un cont, finalizând comanda prin selectarea opțiunii Cumpăr fără înregistrare.
Dacă dorești, poți trimite comanda și prin e-mail pe adresa [email protected], telefonic la numărul 0757-404 756 sau pe WhatsApp pe același număr.

4. Cum pot afla mai multe informații despre un produs?

În cazul în care ai nevoie de mai multe informații despre un produs te rugăm să ne contactezi pe adresa de e-mail [email protected]o, telefonic la numărul 0757-404 756, pe Live Chat sau pe WhatsApp.

5. În cât timp se livrează comanda?

Facem tot posibilul să îți livrăm produsele în decurs de 24/48h de la plasarea comenzii. Termenul maxim de livrare este de 5 zile lucrătoare.

6. Cum pot returna un produs?

Dorești să returnezi un produs? Poți face acest lucru! Termenul de retur este de 30 de zile, iar produsul trebuie să fie neutilizat, în starea lui originală. Te rugăm să accesezi Formularul de schimb/retur din secțiunea Ajutor și să urmezi pașii indicați, alegând RETUR. După trimiterea formularului unul dintre colegii noștri te va contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a stabili detaliile privind ridicarea coletului.

7. Cum pot schimba un produs?

Ai primit produsul comandat, însă nu se potrivește mărimea sau nu îți place modelul sau culoarea? Fii fără griji, îl schimbăm în 24/48h. Termenul de schimb este de 30 de zile, iar produsul returnat trebui să fie neutilizat, în starea lui originală. Te rugăm să accesezi Formularul de schimb/retur din secțiunea Ajutor și să urmezi pașii indicați, alegând SCHIMB. După trimiterea formularului unul dintre colegii noștri va lua legătura cu tine în cel mai scurt timp posibil pentru a stabili pașii de urmat pentru schimbul de colete.

8. Cum pot plăti?

Ai posibilitatea de a plăti ramburs la curier, prin card bancar, prin card bancar cu rate fără dobândă, prin ordin de plată și fizic cu numerar sau cu card bancar în magazinul nostru din Târgu Mureș.

9. Cum pot anula o comandă plasată?

Dacă ai plasat o comandă, dar dorești să o anulezi, te rugăm să ne scrii pe [email protected] sau anunță-ne telefonic la numărul 0757-404 756.

10. Pot modifica datele de livrare sau modalitatea de plată după plasarea comenzii?

În cazul în care ai trimis comanda, dar ai observat că datele de livrare nu sunt cele corecte sau ai dori altă modalitate de plată, te rugăm să ne contactezi în cel mai scurt timp posibil. Ne poți scrie pe e-mail pe adresa [email protected], ne poți contacta telefonic la numărul 0757-404 756 sau ne poți scrie pe WhatsApp pe același număr.

11. Se poate stabili o anumită oră pentru livrarea coletului?

Din păcate noi nu putem stabili ora exactă de livrare a coletului. Tot ce putem face în cazuri excepționale este să notăm pe colet intervalul orar dorit, însă fără a garanta să termenul va fi respectat de către partenerii noștri de la GLS. Din momentul în care coletul pleacă din depozitul nostru, intrând în contul tău, la Comenzile mele, poți urmări statusul și traseul coletului.

12. Am posibilitatea de a comanda produse care nu sunt momentan în stoc?

Vrei un produs care nu este pe stoc? Nimic mai simplu folosind butonul Anunță-mă când produsul este disponibil. Prin acest serviciu, în momentul în care vom avea din nou pe stoc modelul și mărimea dorite, vei primi automat un e-mail de la noi. De asemenea, ne poți contacta oricând prin e-mail pe adresa [email protected] sau telefonic la numărul 0757-404 756.

13. Cine va livra coletul?

Coletele sunt livrate rapid și în maximă siguranță de către partenerii noștri de la GLS.

14. Cât costă livrarea?

Costul de livrare este de doar 9 lei, indiferent de valoarea comenzii sau de greutatea coletului.

15. Ce costuri implică returul sau schimbul de produse?

Costul de livrare în caz de retur este de 9 lei, sumă care va fi scăzută din suma totală restituită. În caz de schimb, costul de livrare este de 18 lei.

Produsul a fost adaugat.