EN | RO
logo Ajutor Cosul meu (0) SHOP OUTLET
Cumparator fericit
Vreau doar sa va multumesc pentru produsul de calitate si serviciile de specialitate! Sunt sigur ca voi fi client fidel si astept noile produse
- Raluca C., Bucuresti

magazin
Follow us



 

I. Cum va pot contacta?

    1. Telefon

a. Vom fi bucurosi sa va ajutam in legatura cu orice in ceea ce priveste intrebarile despre produse pana la informatiile despre plasarea comenzilor.

b. Numere de telefon: 0757 - ( 404 756 ); 0365 - ( 881 945 )

c. Program: Luni – Vineri 08-20, Sambata 10-16.

 

    1. Oferiti servicii de consultanta prin Live Chat?

a. Da, va oferim! Printr-un singur click puteti vorbi online cu unul dintre colegii nostrii profesionisti, care va fi bucuros sa va ajute in legatura cu orice, de la intrebari despre produse pana la informatii despre modalitatile de comanda.

b. Pentru a intra in legatura cu unul dintre specialistii nostrii in servicii de live chat, cautati butonul pentruOnline Support” localizat in partea superioara din jumatatea dreapta a paginii, in dreptul numarului nostru de telefon sau faceti click aici.

c. Program Luni-Vineri 10- 20, Sambata 10-16.

d. Avantaje:

Ofera securitate si caracteristici de confidentialitate precum pagina noastra web, astfel puteti comanda cu incredere fara sa va faceti griji ca datele dumneavoastre personale sa fie compromise.

Clientii nostrii internationali pot evita facturi enorme de telefon

Cumparati confortabil si in timpul serviciului fara a avertiza seful sau colegii de munca.

    1. E-mail

a. Va vom raspunde cu cea mai mare placere oricarui e-mail adresat de la intrebari despre produse pana la informatii despre comenzi.

b. Suportul pe e-mail este disponibil intre 00-24 – Luni-DUMINICA

c. Garantia noastra: vom raspunde la orice e-mail in maxim 24 de ore

d. Informatii: contact@sportmaniac.ro

e. Vanzari: sales@sportmaniac.ro

f. Marketing: marketing@sportmaniac.ro

 

    1. Adresa firmei:

a. Magazinul nostru de prezentare este situat in: Targu Mures, Horea 33

b. Sediul firmei: Borzont, Str. Principala 194/A

 

    1. Magazine

a. Magazinul nostru de prezentare este situat in: Targu Mures, Horea 33

 

    1. Ce este Sportmaniac.ro?

a. Este un magazin online profesionist, iar scopul nostru este sa va raspundem tuturor intrebarilor dumneavoastra si sa va ajutam sa gasiti cele mai bune produse care sa va satisfaca nevoile la preturi competitive si servicii maniace!

 

    1. Noi suntem interesati de parerea dumneavoastra!

a. Va rugam sa ne scrieti orice opinie, comentariu, experienta pe care le-ati avea! Orice propunere, critica este bine primita! Suntem curiosi de parerea dumneavoastra aici.

II. Returnare produselor

1. Pot sa returnez produse cumparate sau sa fac un schimb dupa 30 de zile de la cumparare?

a. Da, bineinteles, puteti sa ne inapoiati produsul dupa cumparare in termen de 30 de zile, daca doriti schimbam produsul sau va inapoiem banii, garantam satisfactie deplina tuturor clientilor nostrii!

b. Important: Produsul poate fi returnat in termen de 30 de zile de la data achizitionarii in starea originala in care l-ati primit (nefolosit, nedeteriorat, in cutia sa originala) si puteti solicita produsul pentru care sa fie schimbat sau rambursarea pretului de achizitie, fara nici o consecinta. Marfa inapoiata prin intermediul serviciilor postale este verificata personal de catre colegul nostru. In cazul in care produsul a fost utilizat de catre cumparator si nu poate sa ni-l returneze in conditii intacte la magazinul nostru, atunci nu vom accepta returnarea produsului, de aceea acel produs va fi retrimis cumparatorului, pe cheltuiala sa proprie.

c. Cum trebuie sa procedati?

Primul pas este sa luati legatura cu unul dintre colegii nostrii la numarul de contact 004 757-404756 si sa primiti un numar de Autorizatie pentru Returnarea Marfii (ARM)

In cazul in care doriti sa schimbati produsul va rugam sa tipariti formularul atasat si sa ni-l trimiteti la adresa mentionata pe formular, impreuna cu factura originala. Descarcati formularul aici.

In cazul in care la momentul inlocuirii, produsul pentru schimb nu mai este disponibil, expediem contravaloarea achizitiei prin transfer bancar in contul indicat de catre client, in termen de 4-14 zile lucratoare.

d. Trebuie sa platesc cheltuielile de livrare prin posta?

- Transportul de returnare a marfii spre noi este platit de catre client, si transportul de la noi spre client costa 9 ron. Va rugam sa va asigurati ca produsele pe care le returnati sunt bine impachetate pentru transport.

e. Cand voi primi noul produs sau cotravaloarea marfii?

Contravaloarea marfii va fi trimisa in termen de 2 - 15 zile lucratoare prin transfer bancar, dupa sosirii marfii iar produsul nou schimbat (in cazul in care il avem pe stoc) va ajunge la adresa cumparatorului in termen de 1-5 zile lucratoare.

III. Informatii despre cumparaturi

    1. Procesul de cumparare

a. Cauta printre produsele noastre

Puteti cauta produsul dupa categorii sau subcategorii, ori puteti sa scrieti numele produsului in sectiunea de cautare!

b. Selectarea produsului
Alegeti produsul, specificati cantitatea de care aveti nevoie, alegeti culoarea si apoi adaugati-l in cos cu ajutorul butonului ‘Adauga in cos!’

c. Acceseaza-ti cosul de cumparaturi

d. Introduceti informatiile si datele personale pentru facturare si expediere (in cazul in care nu aveti cont)

e. Daca sunteti abonat la newsletter-ul nostru sau detineti un cod promotional precizati si aceste lucruri

f. Puteti sa ne lasati observatii:

De exemplu: Va rog sa ma sunati inainte sa imi expediati produsul.

g. Finalizarea comenzii

h. Faceti click pe butonul “Comanda”

i. Colegul nostru va va contacta telefonic pentru a confirma comanda si a verifica cererea Dvs.

 

Explicatii:

Golirea cosului: Daca faceti click pe butonul “Cos” (colt pagina dreapta sus), vi se va deschide o noua fereastra unde puteti vizualiza produsele introduse in cos. Daca doriti sa scoateti un produs din cos, trebuie doar sa apasati butonul “elimina produsul”.

- Salvati continutul cosului: Daca sunteti utilizator inregistrat, continutul ramane salvat timp de 90 de zile.

In cazuri foarte rare se poate intampla ca produsul pe care l-ati introdus in cos sa apara disponibil pe stoc la momentul selectarii, iar la scurt timp dupa aceea sa nu mai fie disponibil pentru ca a fost comandat de catre alt utilizator.

Datele mele personale sunt in siguranta? 100% siguranta a datelor personale

Constientizam faptul ca siguranta informatiilor personale este extrem de importanta pentru dumneavoastra.

Nu vom vinde, inchiria sau oferi adresa dumneavoastra de e-mail sau alte informatii personale nimanui fara permisiunea dumneavoastra.

Folosim o gama larga de masuri si dispozitive de securitate atat electronice cat si fizice pentru a va proteja datele personale si informatiile despre cardul dumneavoastra de credit impotriva accesului neautorizat.

- Ce inseamna precomanda?

In cazul in care articolul sau marimea pe care o doriti nu este la momentul respectiv disponibila pe stoc, livrarea marfii intarzie sau produsul exista intr-un alt magazin de-al nostru, vom face tot posibilul ca dumneavoastra sa primiti cat de curand produsul dorit. In cazul acesta se vor lua in vedere inca 3-7 zile in plus fata de timpul de livrare.

    1. Pot compara sau salva produsele mele preferate?

a. Comparatie: Puteti compara produsul care va place dupa ce il selectati si il vizualizati intr-o alta fereastra – alaturi de fereastra celui de-al doilea produs.

 

b. Favorite: Produsele care va plac pot fi selectate intr-o noua fereastra – unul langa celalalt – le puteti astfel salva si vizualiza sigur timp de 90 de zile daca sunteti utilizator inregistrat.

    1. Pot sa imi anulez comanda?

In masura in care ati comandat un produs din greseala sau nu ati comandat produsul corect, va rugam sa ne anuntati din timp acest lucru la numarul de telefon: 0757-404 756 begin_of_the_skype_highlighting              0757-404 756      end_of_the_skype_highlighting sau la adresa de e-mail sales@sportmaniac.ro inaintea livrarii pachetului, pentru a anula comanda dumneavoastra, fara nici un fel de consecinta.

In termen de 30 de zile de la cumparare, produsul se poate inapoia in starea sa originala (neutilizat, nedeteriorat, in cutia sa originala) solicitand inlocuirea produsului sau rambursarea pretului de cumparare, fara nici un fel de consecinta!

 

    1. Pot sa primesc produse cu garantie?

a. Va oferim produse noi si originale cu minim 90 de zile garantie! Restul garantiei este oferita de catre producatori si distribuitorii din Romania, in principiu 1 sau 2 ani!

b. Toate produsele comercializate de pe Sportmaniac.ro prezinta garantie de minim 90 de zile de la cumparare. Va rugam contactati departamentul nostru de relatii cu clientii la adresa contact@sportmaniac.ro iar unul dintre reprezentantii nostrii va fi bucuros sa va ofere asistenta!

c. In cazul in care defectiunea era deja produsa din fabricatie, la momentul cumpararii, puteti beneficia de garantie prin prezentarea ambalajul original si intact al produsului, in termen de 90 de zile de la cumparare. Daca aplicarea garantiei este acceptata, iar cumparatorul este dispus sa astepte, perioada de 15- 45 de zile, putem oferi, in functie de posibilitati, servicii de reparatie, inlocuire sau compensare pentru produsul achizitionat. In orice situatie, pentru inregistrarea solicitarii de aplicare a garantiei va fi nevoie sa elaborati o cerere, care trebuie sa contina informatiile aferente procesului de achizitie, precum si motivul reclamatiei. Pentru informatii suplimentare, va rugam contactati serviciul nostru de relatii cu clientii. Contact.

d. Produsele pe care le vindem provin doar de la furnizori autorizati si dispun de garantie completa.

 

3. De ce este folositor un Newsletter?

a. Dumneavoastra reprezentati o persoana importanta pentru noi si dorim sa impartasim cu dumneavoastra toate ofertele noastre promotionale.

 

4. Pot beneficia de promotii?

a. Da! Abonati-va la Newsletter-ul nostru prin e-mail si aveti parte de reducere de 3%. Veti primi e-mailuri cu oferte de vanzari exclusive, cupoane speciale si produse si branduri nou-noute. Click aici pentru informatii suplimentare si pentru inregistrare.

 

b. VA RUGAM RETINETI: Adresa dumneavoastra de e-mail nu va fi vanduta sau imprumutata nimanui niciodata. Va poti dezabona printr-un singur click.

c. IMPORTANT: In cazul produselor la promotie (care apar in outlet si poarta semnul %) cumularea reducerilor (unice/de fidelitate, prin newsletter, cod promotional) nu este posibila.
Promotiile pe termen limitat/fix sunt valabile si pot fi aplicate doar in perioada respectiva, iar orice promotie, discount sau reducere de pret este valabila pana la epuizarea stocului. Cumularea reducerilor (unice/de fidelitate) nu este posibila.

d. Care este avantajul meu daca imi creez un cont?

Economisiti timp si ramaneti informat: urmariti-va comanda online, vizualizati arhiva comenzilor dumneavoastra, creeati o lista cu produse favorite si multe altele!

Puteti primi oricand cupoane si certificate cadou

- Puteti tipari si retipari facturi ale comenzilor anterioare

- Pentru a va crea propriul cont, apasati click pe Contul Meu sau Inregistrare

- Cand reveniti pe site-ul nostru, autentificati-va ca si Revenire Client (Returning Customer).

- Favoritele mele (My favorites): salvati produsele dumneavoastra preferate si le puteti revizualiza in aceasta categorie timp de 90 de zile, iar daca sunteti utilizator inregistrat puteti sa le revizualizati oricand.

e. Faceti reducere pentru grupuri/cluburi/companii/ organizatii?

Avem o echipa specializata in acest tip de vanzari care se ocupa de comenzile voluminoase pentru grupuri, companii si cluburi. Personalul nostru alcatuit din profesionisti va poate ajuta sa va indeplineasca cererile atat cele de baza cat si cele foarte specifice.

Noi lucram cu cluburi, asociatii, agentii de promovare, conturi corporative si companii de productie si media.


 

5. Cum pot sa imi cunosc marimea exacta?

a. Va rugam nu ezitati sa ne contactati, va ajutam cu placere sa aflati marimea de care aveti nevoie. Putem masura cu exactitate marimea produsului iar ulterior va putem transmite informatiile de care aveti nevoie. Telefon: 004 757-404756

b. Util: De exemplu, la un tricou de tip larg, ar reprezenta o problema majora daca largimea ar diferi putin intre 1-2 cm..? Se intampla foarte rar ca unui client marimea M sa fie prea mica, insa marimea L sa fie deja prea mare.

c. Comandati marimea cea mai apropiata de marimea obisnuita pe care o purtati. Daca de obicei purtati jumatati de masura, va recomandam sa comandati marimea urmatoare superioara marimii obisnuite. Pentru informatii detaliate cu privire la marimi, va rugam verificati graficul cu masuri de pe pagina fiecarui produs, la sectiunea: Ghid marimi.

 

d. Garantie 30 zile de returnare: Daca marimea nu este potrivita puteti sa ne-o retrimiteti in termen de 30 de zile.Mai multe informatii aici.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6. Livrarea

Cat costa livrarea si cat dureaza livrarea?

    1. Livrarea costa 9 lei in orice localitate in Romania.

      1. Oferim transport 9 lei pentru toate comenzile interne plasate pe site-ul nostru, fara o limita minima de produse sau exceptii speciale!

      2. Transportul este gratuit in Targu-Mures.

      3. Metoda de livrare:

      4. Exceptie fac produsele de dimensiuni mari/cu greutate mare, precum un caiac, o bicicleta sau alt tip de produse care pot presupune un cost aditional la transport.

 

    1. In cat timp va livram produsul?

      1. In mod normal 1-5 zile.

      2. Pe masura ce comanda ajunge la noi pana la ora 16, iar produsul cerut exista pe stoc in depozitul nostru local, pachetul este pregatit pentru distributie in ziua respectiva, acesta este livrat in urmatoarele ziile prin serviciul de curierat Cargus, Fan Curier sau prin Posta Romana.

      3. Comenzile pe care le primim dupa cele 16 ore sunt pregatite spre livrare a doua zi. De comenzile plasate la sfarsit de saptamana ne ocupam in ziua urmatoare de luni.

      4. Ziua livrarii poate sa se schimbe in functie de zilele de sarbatoare, sfarsituri de saptamana(sambata, duminica) sau datorita unor evenimente deosebite.

      5. In caz de precomanda: livrarea dureaza intre 3-7 zile lucratoare, pentru ca facem o comanda special pentru dumneavoastra direct de la producator sau de la distribuitorii, partenerii nostrii internationali.

      6. Aflati informatii suplimentare despre livrari de la partenerii nostrii:www.fancurier.ro sau  www.cargus.ro

      7. Poti sa imi urmaresc comanda?

Din momentul in care produsul comandat a fost preluat din magazinul nostru pentru transport, puteti verifica comanda.

    1. Pot ridica personal produsul?

      1. Puteti sa le ridicati personal produsul in Targu-Mures.

      2. Va rugam sa va interesati la urmatoarele date de contact: contact@sportmaniac.ro sau 004 757-404756 begin_of_the_skype_highlighting              004 757-404756      end_of_the_skype_highlighting

 

    1. Pachete multiple?

      1. Daca plasati o comanda pentru mai multe produse, este posibil ca unele produse sa fie livrate de la depozite diferite. Fiecare pachet va avea propriul sau numar de verificare care va va fi transmis prin e-mail la momentul transportului. Nu veti fi tarifat cu nici un cost aditional de transport pentru livrarea mai multor pachete la o singura comanda.

 

    1. Pot aparea defectiuni in urma transportului?

- Sansele sunt foarte slabe! Dar pentru orice eventualitate: Daca primiti un produs care a suferit anumite pagube in timpul transportului va rugam sa elaborati o cerere precizand numele transportatorului care v-a livrat pachetul si sa ne contactati cat de curand posibil la numarul 004 757-404756.

 

5. Magazine noastre de prezentare

      1. Magazinul nostru de prezentare este siuat in Targu Mures, Str. Horea nr. 33

      2. Alegerea marcilor/brandurilor se face prin intermediul magazinului, unele produse apar doar in magazinul nostru onlineDe aceea inainte sa mergeti sa verificati produsul dorit intr-un magazin al nostru, interesati-va la serviciul nostru de relatii cu clientii la care dintre magazinele noastre puteti gasi articolul pe care il doriti.


 

6. Alte informatii:

a. Cum pot sa intretin produsul cumparat?

      1. Incaltaminte:

Pentru a pastra incaltamintea in stare buna veti dori sa evitati sa o lasati in zone expuse la caldura sau soare, intr- o masina automata de spalat rufe sau intr-un automobil incalzit pentru ca acest lucru poate duce la micsorarea sau deformarea incaltamintelor.

Puteti sa va pastrati incaltamintea normala curata spaland-o de mana in apa rece cu un sapun delicat.

Daca aveti incaltaminte din piele, curatati-o usor cu un burete moale din cauciuc sau cu o carpa usor umeda. Folositi crema de pantofi pentru a-i reda stralucirea si un spray protector pentru a respinge apa.

Nu folositi niciodata chimicale dure precum alcool, detergent praf sau lichid, acestea vor indeparta stralucirea si luciul pantofilor dumneavoastra.

Pielea nubuc sau pielea velur poate fi curatata cu o perie aspra, dar daca prezinta deja portiuni lucioase, se freaca usor cu un glaspapir fin. Pielea lacuita nu se ingrijeste cu crema de pantofi. Impuritatile se sterg cu o carpa umedsau cu orice alt material moale.

Incaltamintea de piele se curata in mod obisnuit: folosind o carpa moale sau o perie (perie aspra, dacaincaltamintea este foarte murdara). Pe incaltamintea curatata se aplica crema de pantofi de o culoare identicacu culoarea pielii sau, in lipsa acesteia, cu crema transparenta.

Ingrijirea pantofilor cu imitatie de piele este foarte simpla, murdaria poate fi spalata cu apaDupa uscare se lustruieste cu o carpa moale. La curatare nu se utilizeaza crema de pantofi.

Incaltamintea din material textil nu necesita o ingrijire deosebita. Este recomandata perierea (indepartarea prafului) acesteia din cand in cand. Eventualele pe te trebuie indepartate cu un burete inmuiat in apaamestecata cu o solutie de curatat neutra.

- Ingrijirea talpii exterioare: Mizeriile de pe talpa exterioara din piele se vor indeparta cu o perie asprainsanu se vor spala cu apa, deoarece talpa de piele absoarbe apa. Fiind un mate­rial natural, talpa de piele este mai putin rezistenta la uzura si este mai putin impermeabila.

Talpa sintetica se curata prin spalare cu apa! Este posibil ca din cauza materialului sau a tehnologiei de fabricatie, incaltamintea sa necesite o ingrijire speciala. In asemenea cazuri, cumparatorii vor primi separat instructiunile de intretinere.

Curatarea regulata a sandalelor este esentiala pentru a le folosi pe o perioada indelungata. Va recomandam sa respectati urmatorii pasi:

Spalati sandalele sub un jet de apa rece pentru a indeparta eventualele bucati mai mari de noroi sau murdarie, atat de pe suprafata textila cat si de pe talpa.

Turnati pe o carpa moale o cantitate mica de sapun lichid cu PH neutru si frecati bine partea din material textil a sandalei. Repetati procedura si in cazul talpii, cu ajutorul unei perii. Evitati sa frecati materiale textile cu peria pentru a preveni scamosarea lor.

Clatiti bine sandalele din nou sub un jet de apa rece pentru a indeparta orice urma de sapun.

Lasati sandalele sa se usuce intr-un spatiu bine aerisit.

Evitati expunerea directa la soare.

 

 

6. Promotii

Pot beneficia de promotii?

        1. Da! Abonateaza-te la Newsletter-ul nostru prin e-mail si ai parte de reducere de 3%. Vei primi e-mailuri cu oferte de vanzari exclusive, cupoane speciale si produse si branduri nou-noute. Click aici pentru informatii suplimentare si pentru abonare.

        2. Garantia datelor personale: Adresa dumneavoastra de e-mail nu va fi vanduta sau imprumutata nimanui niciodata. Va puteti dezabona printr-un singur click.

    1. Cum sa schimb codul pentru promotii sau cel pentru newsletter?

Dupa umplerea cosului de cumparaturi, introduceti in campul corespunzator adresa dumneavoastra de e-mail sau codul promotiei primit si apasati butonul “Validare”. Reducerea va fi aplicata in mod automat articolelor eligibile din cosul dumneavoastra, iar sumele reduse vor fi afisate pe pagina.

La aplicarea promotiilor va rugam sa retineti urmatoarele:

In cazul produselor la promotie (care apar in outlet si poarta semnul %) cumularea reducerilor (unice/de fidelitate, prin newsletter, cod promotional) nu este posibila.
Promotiile pe termen limitat/fix sunt valabile si pot fi aplicate doar in perioada respectiva, iar orice promotie, discount sau reducere de pret este valabila pana la epuizarea stocului. Cumularea reducerilor (unice/de fidelitate) nu este posibila.


 

  1. Outlet Online

      1. Vizitati sectia noastra de Outlet Online plina de promotii:

      2. Produse la promotie care sunt disponibile strict, numai pe stoc! Din pacate in acest caz modificarea comenzii sau comandarea unei marimi care nu se afla pe stoc nu este posibila in orice caz. Va dorim cumparaturi placute, vizitati sectia aici.


 

  1. La cumpararea mai multor produse pot beneficia de reducere ?

Desigur ne straduim sa le multumim clientilor nostrii fideli pentru loialitatea lor prin mai multe modalitati, puneti-ne la incercare!

 

  1. Plata

  2. Plata – Cumparaturile facute pe site-ul nostru sunt 100% sigure!

    1. Preturile noastre contin TVA si alte taxe fiscale si impozite.

    2. Plata ramburs/la livrare

      1. Comanda facuta prin internet poate fi platita postasului sau curierului care va livreaza marfa la momentul cand ati primit sau ati preluat pachetul. Pretul de cumparare al produselor comandate este intotdeauna pretul de consum indicat pe factura, care include TVA si nu il incarca pe client cu alte costuri suplimentare.

      2. Partenerul nostru financiar: Banca Raiffeisen Romania

    3. Card de credit sau de debit

      1. Acceptam urmatoarele carduri de credit:

      2.  
    4. Plata in rate prin card bancar fara dobanda

      1. Ce inseamna a plati in rate cu 0% dobanda?

      2. Simplu: rate fara dobanda! Daca aveti un card Raiffeisen puteti sa alegeti sa platiti in maximum 12 rate fara dobanda, mai multe informatii: 0040 757-404756begin_of_the_skype_highlighting              0040 757-404756      end_of_the_skype_highlighting

Daca doriti rate fara dobanda pe un alt card, sunati-ne la numarul de telefon: 004 757-404756

    1. Este intr-adevar sigur?

      1. Da, absolut! Partenerii nostrii prin care puteti achita sunt Banca Raiffeisen Romania si site-ul plationline.ro

      2. Toate informatiile de pe cardurile de credit sunt criptate si protejate.

      3. Niciodata nu vom vinde, inchiria sau preda datele dumneavoastra personale nimanui!

 

7. Ocazii speciale – sarbatori / ziua de nastere

 

1. Fac un cadou!

Scrieti o felicitare si platiti suma produsului prin card bancar sau prin virament in contul nostru iar noi va livram produsul la adresa specificata de catre dumneavoastra, ba chiar va imprimam felicitarea si o adaugam la pachet! Faceti cadouri impreuna cu noi, va rugam contactati departamentul nostru de relatii cu clientii la adresacontact@sportmaniac.ro

 

2. As dori sa primesc in cadou !

Scrieti-ne si noi vi-l livram! Ati dori sa primiti un produs misto din partea prietenilor sau familiei. noi va trimitem pozele despre produsul ales impreuna cu textul scris de dumneavoastra, va rugam contactati departamentul nostru de relatii cu clientii la adresa contact@sportmaniac.ro

De ce noi es informatii companie:

      1. Despre noi

        1. Sloganul nostru,"Servire maniaca". Tot ce faceti, faceti cu cea mai mare pasiune, va stam la dispozitia dumneavoastra cu aceasta daruire!

        2. Scopul nostru

Scopul echipei Sportmaniac.ro este de a va aduce cele mai bune incaltaminte, imbracaminte si echipamente sportivede calitate la cele mai bune preturi!

Fie ca este vorba de o plimbare de dupa-amiaza, de mersul cu bicicleta sau de o cursa extrema, vrem sa fim acolo impreuna cu tine pentru a-ti oferi cei mai buni pantofighetesandalepapuci de calitate, astfel incat sa te simti cel mai bine!

Profitati de bucuria miscarii cu produsele recomandate de Sportmaniac.ro alaturi de sfaturi de la profesionisti! Pune-ne intrebari aici.